Tesztek     Blog     Kapcsolat     Vásárlás     Szerviz

Rock Machine Forgalmazás

2020.01.13.

Rock Machine forgalmazásTavaly amikor a Superior kerékpárok forgalmazásába kezdtünk, már említést tettünk arról, hogy nem állunk meg ezen a ponton. A Trek és a Superior mellett (és most csak a cross, mtb és gravel biciklikről beszélek) nyomokban tartalmazott a kínálatunk Kelly's kerékpárokat is, de ha valaki személyesen megfordult nálunk akkor egyből nyilvánvalóvá vált számára, hogy ez utóbbi márkára nem fektettünk nagy hangsúlyt, aminek több oka is volt.

Egyrészt csurig van vele az ország, ha bringavásárlás előtt valaki tesz egy tiszteletkört a kereskedők között akkor szinte nem is találkozik olyan üzlettel ahol ne lenne jelen a szlovák márka, amiből persze egyenesen következik, hogy rengeteg van belőle az utakon is. A dolog kísértetiesen kezd hasonlítani arra ami a Meridával történ az elmúlt években.

Ez persze sokakat nem zavar, de a felesleges árverseny és a tömegcikk kereskedés nem illik a mi profilunkba, sokkal inkább szeretünk valami különlegeset, valami egyedit adni a vásárlóinknak, valami olyat ami nincs elcsépelve, hogy ne keljen azt érezni bringázás közben, hogy mindenkinek ugyanolyan biciklije van, mint nekünk...

A Superior kerékpárokat is ezért szeretjük nagyon, no meg azért a megkérdőjelezhetetlen minőségért amit a márka folyamatosan produkál. A nagy nevű és múltú Trek mellett semmi szégyenkezni valója nincs, sőt!  A Superior Holland tulajdonosának kezében van még egy kerékpár márka ami nem más, mint a Rock Machine amit valószínűleg többen ismernek a testvérénél. Az üzletünkben is megfordult már jó néhány darab női mtb és gyermek kerékpár, de a férfi vonalat még nem kezdtük el. Eddig!

A 2020-as szezonra tartogattuk az újdonságot, bár a gyáriak gyorsasága miatt meg sem kellett várni az év elejét, hiszen az első darabokat már Karácsony előtt megkaptuk a 29-es mtb széria Manhattan névre hallgató családjából. A kicsomagolás és összeszerelés után aztán jött a részletes szemrevételezés és a nagy sokk, amit a bringák okoztak nekem. Már a dobozból való kiemelés és a csomagolás eltávolítása után az volt az érzésem, hogy hülyeség volt eddig halogatni a forgalmazást és lehet, hogy hülyeség volt az is, hogy a Superior kerékpárjaival kezdtük a bővítést.

Akárhogy is nézzük üzlet ide, üzlet oda az ember csak beleviszi az érzelmeket a dologba és én is ezt tettem anno, hiszen az én szívemnek volt nagyon kedves és patináns a Superior és azért választottam azt a Trek mellé, amit félre értés ne essék egy percig sem bántam meg, hiszen a vásárlói visszajelzések is igazolják a döntésem helyességét, de a Rock Machine bicikliket látva mátr most borítékolni merném, hogy a konzervatívabb megjelenésű tesóval való versenyből ő fog kikerülni győztesen.

A 2020-as szezonra megújult vázforma, belső bowden vezetéssel és a legújabb 2-es valamint 1-es hajtásrendszerekkel nagyon eltalált színekkel valószínűleg nem csak engem vett le a lábamról, hanem sok más bringást is megigéz majd aki betér hozzánk. A Rock Machine tervezői odafigyeltek a felhasznált alkatrészek minőségére is, melyek gondosan és logikusan lettek összeválogatva minden típus esetében éppúgy ahogy a Superior kerékpárjain.

Az mtb kerékpárok mellett a cross és a gravel kerékpárok terén is jeleskedik a márka ez utóbbiaknál ráadásul kimagaslóan jó ár/érték aránnyal tűnik ki a mezőnyből, de természetesen jelen vannak a rohamléptekben fejlődő elektromos kerékpárok piacán is.

Izgatottan várjuk hát a következő szállítmányt a Rock Machine raktárából, de persze a Superior és a Trek sem hagyott alább a fejlesztésekkel, így kíváncsian várjuk az ő első 2020-as kerékpárjaikat is, aztán majd a vásárlók eldöntik, hogy melyik a jobb, mert ugye az csak egy dolog, hogy nekem mi tetszik és mi nem, de abban azért biztos vagyok, hogy ez a hármas roppant erős és elég szélsőséges ahhoz, hogy mindenki megtalálja közöttük azt a stílust és azt a felszereltséget ami hozzá leginkább közel áll.